12 juni!

ojojoj, ingen uppdatering på 10 dagar! Jag bor inne i lägenheten för det mesta nu igen, så därför ingen uppdate. Inget internet där nämligen, jag håller mig lite uppdaterad genom mobilen bara på facebook osv. Är hemma i svärtinge idag, mamma saknade mig lite. Fått mat och en skön dusch, riktig mat var gott!

Om dagarna gör jag inte så mycket, på måndag så börjar jobbet på allvar och hela sommaren. Så längtar starkt till Rhodos, eller det är skönt att ha något att längta till. Samt om en månad så kan jag ha körkort, och är 18 år. känns rätt sjukt, men min dag kommer med stora steg den med. Jag har lite bilder att bjuda på under veckan som gott, men tror inte jag orkar lägga in dom på datorn nu. tjao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0