18 fucking juni.

Tror ingen kan ha haft en sämre dag som mig! Nu ska jag skriva en bok här och berätta min dag.

Gick upp kl 6.45 och gick till spårvagnen mot körskolan, när jag går av vid centralbadet så har jag inte min påse med mig med jobbarkläder och teoriböckerna. Ringer min körskollärare och vi åker till hållplatsen och kollar, nej inte där. Skitsamma tänkte jag och tänkte låna skolans böcker och plugga till kl 11, då jag började jobbet. Men nae, för det var riskettan utbildning så fick inte ens gå in. Åka hem igen och sova en timme innan jobbet. Kommer till jobbet och det händer lite där, så sitter och gråter i vasaparken. Går till körskolan för att plugga teori, NEJ dom stängde klockan 12. HOPP. tänker, vart fan är min väska? Jag har glömt den på bänken i vasaparken, springer och ser två tanter med den som tur är. Ur och penn ringer mig och säger att mitt halsband är klart för att hämtas. Hämtar upp det och går mot världens för att träffa Elin och Sahra. på vägen tänkte jag plocka upp halsbandet och sätta på mig det. NEJ spännet är trasigt så jag fick gå tillbaka och det skulle ta en månad att laga. FUCK heller, får gå med halsbandet på mig hela mitt liv. Kan man seriöst ha en sämre dag? Ta mig härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0