21 mars.

Idag har jag varit på match, mamma väckte mig och frågade. Sjukt kallt och regn, men det var skönt med frisk luft. Sedan har jag varit i stallet och bara haft deg dag. Tror att Elin kommer hit sen, kollar in lite new moon tänkte vi. Hur bra är inte den?! Imorgon blir det Monki igen, känns kul! måste checka in de nya sakerna.

När vi var på Q bar i fredags så gjorde jag av med sjukt mycket pengar, eller jag har ångest iallafall. Så igår så följde jag med Elin hem till Gabbe, det vart spel och skratt. Känner att min blogg börjar gå under, får mindre och mindre läsare för varje dag och jag har inte lika stort behov länge. Eller jag känner inte att det är kul att skriva längre. Får se om den stannar, vad tycker ni?!

Det sista jag ska göra med min söndagskväll är att njuta av jakes kropp och bara glömma allt..




Kommentarer
Postat av: j

haha sluta inte blogga! dethär är första gången jag läser ju, då kan du inte lägga ner.

2010-03-21 @ 22:20:58
URL: http://josefiineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0