28 mars.

Ska snart försöka att ta tag i stallet, men jag ser att det regnar. Kanske ska försöka vänta ut det, eller kanske kommer det regna hela dagen. Mina skor kom i fredags, och de passade perfekt. Måste säga att de var förvånadsvärt lätta att gå i om man tänker på klacken och foten dör inte pga. platån.

Jocke har lagt in bilder från i fredags, alla är asäckliga. Det var ju inte riktigt mening att de skulle komma upp på facebook. Aja, gjort är gjort. Att man ställde om klockan inatt gjorde att jag fick vara i stallet kl 4 på morgonen istället för 5 och jag dog!
Förresten så skrev jag ju för några dagar sen att jag skulle ta cykeln till stallet, nejdå min hederliga moppe startade. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0