8 mars.

Idag har jag varit på Monki hela dagen, de har fått in en halv butik när jag var i Thailand.
Så nu finns det massor jag vill ha, massa vårnyheter! Det värsta är ju att man vill använda det nu, men tittar man ut är det en meter snö.. Inte okej. Plus att jag måste spara pengar denna månad,får nog inte mycket till lön nästa månad eftersom jag var halva i Thailand. Och jag ska spara pengar till en ny telefon, eller jag har inte bestämt mig om jag ska köpa lös den eller om jag ska teckna ett nytt abonnemang. Snart börjar svenska hollywoodfruar, måste se! Idag har jag träffat massa folk, Nina med bebis, Emma, Jenna och Malin.

Hittade en svingammal bild på mig och Erika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0