Thailand.

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara Thailandresan med ord. Fantastisk, underbar?! Det går liksom inte, det går inte beskriva helt enkelt. Det bästa var ju att träffa min bror igen, helt klart. och vi har haft det så jävla kul, så jävla kul så det är sjukt. Nu sitter jag och lyssnar på "dont stop believin'", för den spelades om och om igen på Grabbarna Grus, svenska baren vi tillbringade kvällarna på. Träffade på underbara människor, samt människor från Norrköping. Nätterna var galna och vi bara levde livet, tog ifatt den tiden vi hade förlorat. Nu sitter jag hemma, flagar och är fläckig. Fullt med snö utanför fönstret och jag vill tillbaka, redan? Känns som att jag inte har så mycket att göra hemma, jag har knappt någon skola, jobbar ibland. Åh, hade jag tagit studenten hade jag stannat. Jag längtar till och med tillbaka till ödlorna på rummet, kalla duscharna och köttiga ansikten av brännskador. Någon gång i livet ska jag tillbaka, kanske inte till samma ställe. Men tillbaka till samma känsla.

Somsagt, dont stop believin'. Underbart.

 







Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vill se mer bilder! är sååå avundsjuk. fan vad långa naglar du har! :D haha

2010-03-05 @ 16:47:42
URL: http://malinjohanssonpett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0